Γνωριμία

Θρέφοντας το ήδη υπερτροφικό εγώ μου, αποφάσισα να ανοίξω αυτό το μπλογκ. Σοκάρεστε; Μα γιατί; Οι περισσότεροι από εμάς αυτό δεν επιζητούμε; Επικαλούμαστε δήθεν την κριτική της κοινωνίας και των στραβών που αντικρύζουμε καθημερινά ή την επιθυμία μας να μοιραστούμε με άλλους τις σκέψεις μας ή, ακόμη πιο γελοίο επιχείρημα, να παρακινήσουμε σε «επανάσταση». Στην πραγματικότητα, επιζητούμε να δημιουργήσουμε (ή διευρύνουμε) το πιστό κοινό μας, αποπειρώμενοι να εφεύρουμε κάθε φορά ευφάνταστα κείμενα, γεμάτα πρωτοπορία και σοφία. Και, τελικά, αυτό που καταφέρνουμε είναι να γίνουμε (όσοι έχουμε επιτύχει, ασφαλώς) νέα πρόσωπα στο κατεστημένο. Ακούγομαι επιθετικός; Η αλήθεια είναι ότι είμαι συχνά θυμωμένος, ακόμη και με τον εαυτό μου (ποιος είμαι εγώ που θα εξαιρούμαι;), με όσα βλέπω και με τις προσδοκίες μου για μια πρωτοπορία και πνεύμα αντιλογίας στο διαδίκτυο. Αντ’ αυτού, διαβάζω κάποιες φορές έξυπνα, συχνά όμως εξυπνακίστικα, κείμενα από ανθρώπους που, βολεμένοι στην ασφάλεια της καρέκλας τους και πίσω από έναν υπολογιστή, καταγγέλλουν ένα πανούργο σύστημα, στο οποίο όχι μόνον δεν προκαλούν ζημιά, αλλά, αντίθετα, το δυναμώνουν. Τότε, λοιπόν, τι δουλειά έχω εγώ εδώ; Ίσως επιζητώ κι εγώ, παρακινημένος από μια παράξενη διαστροφή, να κριθώ ανελέητα μέχρις χλευασμού. Ζήτω ο νέος και εξελιγμένος Μεσαίωνας!

Σχολιάστε

