Παρουσίαση του βιβλίου μου

Δε συνηθίζω να μιλώ για τον εαυτό μου, αλλά – αφού πρέπει να γίνει – αφίσα-πρόσκλησητι να κάνουμε; Λοιπόν, κάνω μια μικρή (όπου το «μικρή» ισοδυναμεί με την «σύντομη διάρκεια») παρουσίαση του πρώτου μου μυθιστορήματος (ΑΝΑΜΕΣΑ) και θα πω δυο λόγια για το επόμενο έργο μου. Αν γλυκαίνεστε με τ’ απόκοσμα και βρεθείτε κατά Πειραιά μεριά και, φυσικά, αν δεν βαριέστε, περάστε απ’ το καφέ APERITTO (Πραξιτέλους 168, Πειραιάς, τηλ. 2104296759) την Τετάρτη 27 Μαίου 2009, στις 20:30.

Μαζί μου θα έχω δυο σπουδαίους φίλους: τον Γιώργο Χατζηκυριάκο, επίσης Πειραιώτη ελπιδοφόρο συγγραφέα ιστοριών φαντασίας, που θα μας διαβάσει κι ένα δικό του σκοτεινό (έως πολύ τρομαχτικό, όπως ελπίζω) διήγημά του· και τον Αντώνη Γκερίδη, που θα παίξει μέσα από τα decks επιλεγμένη μουσική με αναφορές στα 80s, μια κι έχουν σχέση με το βιβλίο.

Στόχος της βραδιάς είναι να αφήσουμε στην άκρη τα βαθιά νοήματα της λογοτεχνίας και την βαριά κουλτούρα και να κολυμπήσουμε σ’ αυτά που φοβόμαστε. Τουλάχιστον, αυτό θα προσπαθήσουμε…

Σχολιάστε

